måndag 17 december 2012

Nördjul!

Snart är julen här och avsett vad man tror på, känner för och liknande så har säkert tanken slagit fler att man borde få eller se till att få lite nördiga julklappar!

Vad önskar ni er för nördigheter? Och då vill jag nog veta spel - inte mer tid att spela rollspel på, det önskar vi alla ;)

För min egen del har jag sett till att få Star Wars Beginners RPG (om det nu kommer i tid), fudgetärningar och en drös grejer till Dust Tactics/Warfare. Är det något rollspeligt jag missat, som jag borde kolla in?

7 kommentarer:

  1. Ser ut som att vår lista är ganska lika! Vill också ha Star Wars-boxen, lite Dust-grejer samt diverse brädspel (Bios Megafauna!). Tveksamt om Alphaspel hinner få in det innan jul tror jag dock.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaha, jag fick intrycket av att SW skulle komma denna v?

      Radera
  2. Är Star Wars-boxen något att ha om man har rollspelet? Eller är det en sån där "jag vill ha allt komplett"-sak?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mest - orkar inte vänta på spelet. Det riktiga Rollspelet har mer karriärer etc. Men jag är också intresserad av hur de löst learn-as-you-play. Det känns intressant.

      Radera
    2. Får erkänna att jag också är sugen på boxen, speciellt som jag inte kommit igång med betan än.

      Radera
  3. Betan finns att köpa på Alphaspel.

    SvaraRadera
  4. Jo jag har betan, och kommer väl att köpa "riktiga" spelet också.

    SvaraRadera