fredag 12 augusti 2011

Många nya inköp

Jag sitter och funderar på om det här verkligen är av värde att dela med sig. Tvivelaktigt - men jag gör det ändå, besatt som jag är av att få visa upp mina nya grejer. Senaste månaden har det inhandlats en hel del saker och tor det eller ej - jag har faktiskt läst en hel inhandlad produkt - Null State.

Så det som gjort mig mindre rik är Null State, Battleship Galaxies och The One Ring Rollspelet. Dessutom finns det en stor beställning på små söta robotar till Dust Tactics som bara väntar på att få komma hit. Har jag spelat något av detta - nej så klart inte - men en dag så händer det. I väntan på att jag ger er mina synpunkter kan ni surfa vidare på länkarna och se vad som finns att se om de tre sakerna.

2 kommentarer:

  1. Det är kul att köpa nya spel! Nästan lika roligt som att spela nya spel ;-) Ha så skoj med dina nya inköp och låt oss få ta del av dina upptäckter.
    :-)
    /Calle

    SvaraRadera
  2. Sträckläser just Svavelvinter Rollspelet och TOR, som båda är bra läsning!

    Återkommer snart.

    SvaraRadera