torsdag 24 mars 2011

Nya Fenix har kommit!

Idag hittade jag nya Fenix på Presstop (dagsfärsk sa de). Det fanns flera kul saker i den. Till att börja med har vi framsidan som jag gillade skarpt och som jag redan sett.  Den är hämtad från den kommande boken av Peter Bergting - Legenden om Morwhayle, som jag upptäckte för några månade sen tack vare en retweet av Magnus Edlund. Den verkar himla sjysst och har fått en introduktionsserie på den associerade facebooksidan.  I Fenix kan ni läsa en intervju med herr Bergting.

I övrigt noterar jag att Mahanjis Väktare blev förra årets bästa supplement - grattis till mig och Järnringen! Tack till alla er som röstade på den! Järnringarna går ju inte utan något pris de senaste åren vad jag har förstått. Hur blir det 2011?

Sist men inte minst finns ett färdigt brädspel (som jag ännu inte hunnit läsa) från Gigantoskop och en artikel till Coriolis (som jag inte vågar läsa av rädsla för att se min dåliga korr)

4 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Grattis, Mahanjis vinnare!
    :-)

    OK, det blir till att hårdbevaka brevlådan idag, i väntan på Fenix.

    SvaraRadera
  3. Man tackar! Det känns kul att det blev så. Nu måste man följa upp med nästa del en dag också ;)

    SvaraRadera