tisdag 29 mars 2011

Iskallt uppdrag

Här på irrfärder har det varit dött ett tag. Anledningarna är många och härrör till irl, vilket den här bloggen i och för sig är för mig. En lång Årehelg och biologisk krigsföring från mina barn har i alla fall satt sina spår. Sen har jag också suttit i sträck och tittat på The Wire säsong 1-4. Förstår nu poängen med spelet Revolver.

Nu har jag återfått det redaktionella arbetet med Iskallt Inferno av en Fria Ligan-kollega så det närmar sig layout med stormsteg. Mitt viktigaste uppdrag just nu. Det här skriver jag med risk att uppdatera mer än jag producerar (blink).

13 kommentarer:

  1. Go Kosta! Väntar spännt på att se vad som har hänt med manuskriptet!

    SvaraRadera
  2. Läst igenom allt idag- när mina päron hade inskolning som dagmamm/pappor. Om jag får tid att sitta ikväll fixar jag det.

    SvaraRadera
  3. Och nu har det gått iväg till C på layout, när han får tid :)

    SvaraRadera
  4. Haha, ja, The Wire är obligatoriskt för Revolverspelare! ;)

    SvaraRadera
  5. Fattas bara sista säsongen och jag e done där :)

    SvaraRadera
  6. Typiskt att RL ska komma och sätta käppar i dina hjul... Skönt att höra att du nu har kommit på rätt köl igen och att spelfronten är vital. :-)

    SvaraRadera
  7. Snuvan fortsätter alltjämt men det är ändå full fart i fabriken just nu, inte bara för mig men även för de andra. FL kör hårt just nu - mer om det snart.

    SvaraRadera
  8. Gött att höra. Hur är statusen på maskmakaren och den tredje kaptenen. Eller är det något annat spännande ni jobbar med?

    Och kan du be Lilja att snällt uppdatera bloggen? var ju strax innan nyår man hörde av Järnringen sist.

    SvaraRadera
  9. Just nu jobbas det en massa med 4 (el 5) olika produkter på FL - där en av dem är mysterier där MM ska finnas.

    D3K är planerad till Lincon - det är fortfarande planen :)

    Och sist men inte minst - Järnringarna skriver när de skriver och jag tror det blir snart.

    SvaraRadera
  10. Och gillar man the wire o dyl så är serien Criminal av Brubaker o co ett måste. Den bästa serien på många år.

    /P

    SvaraRadera
  11. Måste kolla om den finns i min videoaffär :)

    SvaraRadera
  12. Det lär den inte göra.

    När jag sa serie så menade jag alltså serialbum, som i tecknat. I det här fallet av Sean Phillips. Snyggt som fan.Riktigt 70-tals småtjuvsfilm.

    /Patrik

    SvaraRadera
  13. Aha - men det kan la lösas.

    SvaraRadera