måndag 29 mars 2010

Ljusblommans Mörka Blad finns att ladda ner!

Äntligen finns Ljusblommans Mörka Blad klart för nedladdning på Horisontens Ände (här). Vi hoppas det ska falla er i smaken och även vara kul för dem av er som spelat eller läst det på SSK 2009.

Tänk på att det är spelledarmaterial, alltså inget för spelare att ladda ner och läsa. Fenixbilagan, Gränsrymden och Djachroum, i senaste numret av tidningen kan läsas av alla och rekommenderas inför Ljusblomman.

För er som vill kommentera innehållet kan ni gärna göra det här på bloggen. Jag har även öppnat en tråd i Järnringen Forums Fraktionernas Råd (här), där man som spelledare kan diskutera innehåll och fråga oss om eventuella oklarheter.

/Fria Ligan

7 kommentarer:

  1. Vissa har problem att se den nya sidan. Pröva då att rensa cacheminnet om ni inte ser den nya teasern på förstasidan. Vi hade samma problem i Safari men det funkade fint i Firefox, Chrome och Explorer.

    SvaraRadera
  2. jo, funkar fint med firefox.
    Detta ska bli mycket intressant läsning. Nu gjorde du nog min dag Kosta. :)

    SvaraRadera
  3. For the record då, så är det ett teameffort bestående av undertecknad, Nisse (lordhubba) och Christian (chrystiof).

    Vi tackar! :D

    SvaraRadera
  4. Jag kan inte se alla delar av texten i pdf:en. "ChaparallPro-Italic" saknas, står det, eller liknande.
    Hur löser jag detta månne? Lite trist att gissa sig fram vad som står.

    SvaraRadera
  5. Jag hade själv samma problem på min laptop som hade en gammal version av Adobe Reader (v7) -alla citat och stämningstexter var prickar -löstes lätt genom att uppdatera till senaste Adobe versionen.

    SvaraRadera
  6. Kanon, nu ska vi få lite fart på våra Coriolis grupp igen =D

    SvaraRadera
  7. Härligt! :D Det är precis det vi hoppas på!

    SvaraRadera