torsdag 25 mars 2010

Bråd tid

Bråd tid, var egentligen det första Mutant 2 äventyr jag skrev när jag gick i klass N2b. Men det är inte det jag snackar om nu. Nej nu är det glädjen att sitta med slutkorrektur av Ljusblomman. Jag har en svag känsla av att det skrivits här tidigare, men som många av er vet så kommer Fenix ut nästa vecka och då sak det upp på Horisontens Ände.

Jag ville bara säga att det blir assnyggt! Christian har gjort en väldigt bra layout och med högupplösta bilder som vi fått tillgång till från JFAB blir det inte sämre. För er som har en schysst färgprinter kommer det vara ett nöje att printa ut och titta på. Ni som är SLs då.

Inte nog med det, vi planerar samtidigt för någon mindre artikel i nästa Fenix. Mer material kommer med andra ord! Därav en bråd tid.

2 kommentarer:

  1. Fenix redan ute!!

    SvaraRadera
  2. Ja, vi, öhh, noterade det idag, att den redan kommit. funderade kort på att lägga upp en icke slutkorrad version av ljusblomman, men bestämde att det är bättre att den kommer i början av nästa vecka.

    SvaraRadera