måndag 21 december 2009

Ljusblomman försenad

Jag skäms över att behöva skriva det, men Ljusblomman är försenad. Tre olika faktorer spelade in, kan man säga: storyrelaterat, resa och glad familjehändelse. För min del är det då den glada familjehändelsen som gjort att jag inte kunde driva på in i slutet.

Vi kommer dock att släppa den i januari! I korta ordalag behövs en scen skrivas om och klippas in i layouten. Scenen blir vi färdiga med under helgerna och vår layoutansvarige Hjälte, återkommer från soliga södra halvklotet i januari.

Jag hoppas att det inte är allt för många som planerat att spela Ljusblomman under helgerna. Om så fallet, hör av er, så kan jag kanske hjälpa till på något sätt.

2 kommentarer:

  1. Varma gratulationer till den glada familjehändelsen! :D

    SvaraRadera