torsdag 29 oktober 2009

Horisontens Ände

Äntligen öppnar Horisontens Ände upp här!

Hemsidans syfte är att verka som plattform för Coriolis Pdf projekt som vi (jag, Nils Karlén och Christian Granath) startar för att ge lite nya ingångar till Coriolis via en ny äventyrsplats, Asteroidstation Djachroum.

Det första materialet som ligger upp beskrrver kort asteroidstationen och de karaktärer som man kan spela i vårt konventsscenario Ljusblommans Mörka Blad på SSK 2009.

Första sidan öppnar med ett meddelande från Samul Dhorat som är ingången till konventsscenariot.

Allt eftersom kommer vi lägga upp mer material och nedladdningabara pdfer med inriktning på oilka aspekter i Coriolis. För mer detaljer kom och besök oss och lämna gärna kommentarer här.

5 kommentarer:

  1. Suveränt! Har en tid planerat att starta en Corioliskampanj, men har inte tid att hitta på så mycket material själv. Detta borde ge mig möjlighet att sparka igång snart.

    SvaraRadera
  2. Härligt med lite Coriolis material. Känns som hela genren startar upp igen.

    SvaraRadera
  3. Härligt att höra! Sånt här sporrar oss en massa!

    SvaraRadera
  4. Sidan funkar inget vidare i min Firefox, men utan problem med IE.

    SvaraRadera
  5. Hej,

    Vad är det inte som fungerar i Firefox? Sidan är byggd i flash så den borde visas på samma sätt i alla browsers och när jag kör i FF har jag inga problem. Vore toppen om du kunde skicka en skärmdump till info@horisontensande.se så kan vi se om vi kan fixa det!

    Mvh,
    Nisse

    SvaraRadera